divendres, 23 de novembre del 2007

Portada per a La Bogeria de Narcís Oller

Aquesta és la meva súperportada per a La bogeria. El meu punt fort no és la informàtica com veieu però m'ho he currat molt pel meu nivell :) m'he passat una bona estona fent la portadeta eh...!

Com veieu he posat el títol, l'autor i dues fotos superposades. La "simbologia" o significació que té la meva portada (o que jo he intentat suggerir) és: la foto central representaria a en Daniel Serrallonga (el "boig"), un home de classe benestant; la foto superposada a la dreta és un retrat del General Prim, ídol del nostre protagonista i de qui col·leccionava un munt de coses; i per últim la lletra del títol he intentat que suggerís una certa "aniguitat", vull dir, perquè s'entengui a través de la fotografia (també amb un aire "antic") i la lletra aquesta "a la antiga" i en cursiva que no és una novel·la dels "nostres temps", que pel títol es pot entendre (a mi em va passar abans de llegir-la) que és una novel·la que tracta la bogeria des d'un punt de vista més científic, més actual, de l'estil manicomi... i això. Bueno, doncs, res més per avui :) Li he comentat al Berni sobre la felicitació de la Naiara! Molt graciosa la foto de la nena! Ja tenim una cronista major d'edat, ja saps Naiara com et va dir la Nieves, a donar exemple!

2 comentaris:

Adalaisa ha dit...

Parlant amb termes informàtics, és una currada! Molt bé!

Bernat Vilaró Sabaté ha dit...

Ep! El comentari de la felicitació de la Naiara és de l'adalaisa i no meva!