divendres, 2 de novembre del 2007

Exposició de mitologies gregues




Bé, com jo no vaig poder anar al recital d'en Gerard Quintana, ni tampoc m'ha sobtat res sobre la literatura durant aquesta setmana, explicaré el meu punt de vista sobre l'exposició on vam anar el passat divendres amb la classe de grec.
No va ser una visita força llarga ni extensa en temari, ja que només hi havien cartells sobre els mites grecs, i al costat de cadascú, una petita exposició que hi representava el passat i present del contigut del mite.
Lo que em va sobtar d'aquella exposició és que sempre he sapigut que hi han bastants mites però mai m'havia parat a pensar quants hi han en realitat ni què volen dir en certa manera, i a l'exposició hi vaig poder comprovar al llegir-los tots i reflexionar una mica sobre el que hi exposaven, que encara que jo no crec en tota aquesta història que hi ha sobre mites, ja que crec que és una cosa imaginaria i poc realista que mai ha passat i no li trobo sentit a que hi existeixi tot aquest enrevolt, però és part d'una cultura i un coneixement mundial que ara em sembla més interessant que avans.