divendres, 16 de maig del 2008

acomiadament de Carmesina

Crec que ja vaig dir tot el que havia de dir..no obstant, vull deixar constància al "nostre blog" de que estic molt contenta d'haver pogut dur a terme aquesta experiència tot i que ja sabeu que no m'agraden molt els ordinadors ni la tecnologia.
Volia deixar clar també (i no fer la pilota com alguns pensaran) que estic molt contenta d'haver tingut com a profe de literatura a Gemma Fontova, i t'ho dic, que se que ho estaràs llegint, perquè avui en dia, ser profe no és una de les coses més dificils que es poden fer, però ser profe i alhora ser "companya, amiga, .." digue-li com vulgueu, si que ho és.
Estic encantada d'haver pogut millorar les meves faltes tot i que estic segura que en aquest escrit hi ha un món, i que m'agradaria molt que encara que passi un temps..continuem en contacte, ja sigui per parlar de literatura, o per donar una visió del món diferent.
Moltes gràcies per haver-nos portat noves experiències, per haver volgut enfocar la literatura des d'una altra visió més participativa i per haver sigut més que una mestre (encara que a vegades amb algun rifi-rafa, tot s'ha de dir!)
Gràcies.
Carmesina (Sheila)

PD: Estic desitjant acabar les recuperacions per poder llegir el llibre de literatura, estic segura que m'encantarà, i desprès començarè "El asno de Oro" potser t'agradaria, són històries de l'antiga grècia i mitologia. Pots trobar el mite de Psique, una de les històries més boniques de l'antigüetat.

2 comentaris:

Bernat Vilaró Sabaté ha dit...

Estimada Carmesina, jo també espero trobar-te per aquí malgrat el curs s'hagi acabat. Ja ho veus, tots hem millorat en moltes coses en aquesta assignatura! Segur que el que et falta anirà bé i ho podràs recuperar tot ;-) Un petó!

Adalaisa ha dit...

Sí que hi ha faltes en aquest escrit, però tambés és veritat que has millorat moltíssim!!!
"L'Ase d'or" és una bona comèdia. Segur que t'encantarà. Igual que molts dels llibres que et llegeixis perquè sempre hi ha alguna coseta especial!
Que et vagi tot molt bé!!