dissabte, 15 de setembre del 2007

Aloma

Hola! Jo sóc l'Aloma. En realitat no sé per què he triat aquest personatge però després de pensar i pensar, d'entre els que tenia he triat "Aloma". Aloma és un personatge del llibre titulat amb aquest nom, és una noia que viu amb el seu germà i la seva donda en una època on tot era "tabú", on no podies expressar el que senties, on no podies fer el que realment volies... tot estava reprimit. Potser em sento una mica identificada amb aquest personatge pero la meva manera de ser. No és que ningú no em deixi expressar-me, sinó que sóc jo mateixa molts cops la que em reprimeixo i m'ho guardo tot a dins. En fi, cadascú té la seva manera de ser i em d'aprendre a conviure i a acceptar-nos a nosaltres mateixos així que no li donaré més voltes. Aquesta és la meva presentació. Ah! Una última cosa, crec que ha estat molt bona idea l'elaboració d'aquest bloc per part de la nostra profe, ja que com bé has dit Adalaisa, tenim un llarg i dur viatge aquest curs i potser amb aquest mètode de treballar ens resultarà més amè. Això es tot per avui, ja tornaré a escriure quan toqui =)

1 comentari:

Adalaisa ha dit...

Molt bé! Faltaria buscar un fragment de l'obra.
A part d'escriure quan Adalaisa us ho encomana, també podeu fer-ho quan us vingui de gust. El bloc és de tots.