dijous, 18 d’octubre del 2007

Mexico ♥


Aquest seria el millor paissatge on jo em podria trobar ara mateix i en qualsevol moment de la meva vida, perquè quan veig un paissatge similar a aquest només dessitjo estar allà, em provoca tranquil.litat, relax, benestar, felicitat, bon humor, estar sense preocupacions, ni problemes, sense pensar en res, sentint que el temps no existeix, que les hores no passen, aseguda sota el càlid sol en la sorra blanca mirant l’infinit horitzó i pensant, o estirada a l’hombra de les palmeres a una còmoda tumbona adormint-me escoltant el plàcid soroll de les onades anant i tornant, i si tinguès calor, aniria a l’aigua transparent a banyar-me i veure els mil peixos de colors que s’hi troben.

No sé gairebé com explicar el sentiment que tinc quan veig un paissatge així perquè és massa, però lo q més em consta és la pau i sobretot, el dessig.