dimecres, 13 de febrer del 2008

Portada de L'irradiador i el port de les gavines


Aquesta és la meva portada de L'irradiador i el port de les gavines. Lo meu no són els ordinadors i encara que sembli ximple m'ha costat posar les lletres d'aquesta manera i volia posar més coses però es que no sé :S!
Amb la imatge vull reflectir el que és el port, però he posat aquesta en concret que és veu com una màquina per reflectir el tema del maquinisme. Després per reflectir tot allò dels cal·ligrames he fet el títol amb forma de "gavina", encata que no ho sembli, hehe! Així com en forma de V per simular la tipografia dels cal·ligrames i tal, i al mateix temps les gavines. I per últim he posat el nom de l'autor normal per reflectir alhora el formalisme.
Sintetitzant, amb la portada vull reflectir el port i el tema del maquinisme; amb el títol, les gavines i els cal·ligrames; i amb el nom de l'autor (en forma normal), el formalisme de l'obra.

3 comentaris:

Aloma ha dit...

joo :( per què no se'm diferencien els punts i apart quan ho publico?!

Bernat Vilaró Sabaté ha dit...

A mi em passa el mateix, deu ser culpa del format predissenyat dels bloggers.

Adalaisa ha dit...

Bé, no patiu. A mi també em va passar. Si de cas, podem utilitzar el format francès, és a dir, fer sagnia a inici de paràgraf.