divendres, 1 de febrer del 2008

Activitat Carnaval


La veritat és que poto mitja hora pensant què posar en aquesta activitat però no trobo cap personatge literari que digui "aquest". D'autor no em disfressaria ni de casualitat, la veritat és que mai he trobat interessant la vida d'un escritor no sé per què, em dóna la sensació que ha de ser molt aburrida, monòtona, molt d'estar pendent d'escriure tot el que li passa... no sé, no sé com descriure-ho però mai m'ha agradat això de les vides dels autors. I quant a personatges literaris doncs tampoc se m'acut cap així que m'entusiasmi, però parlant de literatura grecoromana potser triaria disfressar-me d'alguna deesa grega, no sé quina. Trobo molt interessant la mitologia grega i potser agafaria Afrodita o Psique... amb aquest "pèplums" (s'escriu així? :S) blancs arrugats, enrotllats... els recollits al cabell... estaría chulo...! (si el carnaval fos a l'estiu que és quan hauria de ser! no tots disfressats i passant el fred de la vida!)