divendres, 15 de febrer del 2008

L'irradiador del port i les gavines - Joan Salvat-Papasseit


En aquesta imatge us mostro la portada del llibre de L'irradiador del port i les gavines segons la meva inspiració. Al llegir el títol d'aquest llibre, el mot "port" és el que més em va cridar l'atenció, de tot el títol va ser amb la paraula que em vaig quedar. I doncs m'imagino un port on si mires amunt, al cel pots veure com volen les gavines.
He posat una fotografía del port de Torredembarra, un poblet de la platja on jo estiuejo. Aquesta foto la vaig fer la Setmana Santa del 2007, a trenc d'alba, on la sorra era freda, les ones tranquiles, i tot el port es trobava en silenci, sense ningú, només estava jo i el mar, encara que voltessin poques persones per la sorra, la tranquilitat em feia sentir tant bé i tant relaxada, que ni cap ona ni cap persona era capaç de destorbar-me aquella situació.