dissabte, 9 de febrer del 2008

Carnaval




Aprofito, per disfressar-me de Carmesina, que a part d'anar bonica, i ser una princesa, aniria enjoiada.


M'agradaria perquè tinc aquest personatge al blog, i si el vaig escollir es perquè m'agrada molt l'obra de Tirant lo Blanc, i l'erotisme i sensualitat que representa per Tirant Carmesina.


Aahhh i si poguès representar alguna escena, o la gent s'apigues tant del llibre que amb el minin detall ja s'adonarien de que part del llibre estic representant, sens dubte, portaria un mirall.


L'escena del mirall, es una de les meves preferides, tant del llibre com la pel·licula, si no l'heu vist, aprofiteu aquesta semana santa, si voleu jo us deixo la peli! ( a més, el personatge de tirant a la pel·lícula està força bé!!) :D

1 comentari:

Bernat Vilaró Sabaté ha dit...

La Carmesina es disfressa de Carmesina! Ai el Tirant que agafarà enveja! ;-)