divendres, 8 de febrer del 2008

Carnaval, nois i noies!


Després de gairabé dos anys fent l'assignatura de literatura com a modalitat del meu baxillerat. L'any passat vaig fer literatura castellana i vam llegir el Quijote, així que m'he inspirat i m'agradaria disfressar-me de Cevantes, ha sigut un autor literari que mai se m'ha oblidat el seu nom, i que vam treballar molt l'any passat, i fisicament sempre m'ha fet molta gràcia.
Doncs com podeu veure a la imatge, seria divertit disfressar-se de Cervante. Amb una estoballes al coll que fessin senefes ben voluminoses i que tapessin bé el coll, també un bigoti gris i ben punxegut, també em retiraria tot el sarrell de la cara perque es veiés bé el front, que ell en tenia un molt gran com molt bé observeu a la imatge (hehe). Que us sembla noi, noies i Gemma? Original? Graciós?

Aviam si el carnaval vinent em podria disfressar. Ens podriem disfressar tots d'autors literaris, seria graciós i interessant. Riuriem molt.

1 comentari:

Bernat Vilaró Sabaté ha dit...

Marta, no he pogut evitar imaginar-te disfressada de Cervantes, i m'ha fet molta gràcia!