dilluns, 24 de març del 2008

Monòleg interior

Ja ha passat setmana santa. Que ràpid ha passat tot, sembla que hagin passat dos dies des que planejavem marxar fora,quant de treball m'espera.Millor serà que em posi a fer totes les activitats endarrerides com més abans millor,buf quin pal em fa. I demà l'exposició de català, espero que em surti bé,bueno no m'he de posar nerviosa, m'he de valorar més, em sortirà bé, encara que parlar en català..i si m'entrevanco?tota l'estona demanant perdó..Si ho fes en castellà tindria més seguretat,jo quina merda! bueno de fet...Aixx que tard que es! i els meus pares? quan arribaran?deuen estar sopant o de camí? I a sobre ara m'he de preparar el sopar i està començant la sèrie..Tinc unes ganes de que acabi tot ja..Bueno ja queden pocs mesos. Si,i desprès selectivitat..