divendres, 14 de setembre del 2007

Marta

Hola Adalaisa i hola a tots! Sóc la Marta de Terra Baixa, i jo ja estic farta de viure aqui en aquesta terra tan maleida, en aquesta terra on gairabé no em deixen ni respirar, on mai tindré cap intimitat, i on visc presa d'un amo desde que sóc ben "xica"! I vaja si n'estic de farta, n'estic fins al gorro de la gentada que dia a dia no fa més que xerrar i xerrar, que no viuen per res més que per parlar sobre els demés. I jo què dic: Ai pobre Manelic! I jo que li tinc carinyo, i jo que me'l vui i vui marxar lluny d'aquí, on ningú mai em trobi, allà a dalt, allà ell i els seus em donaran aquell carinyo que mai vaig arribar a tenir. Arreveure! Ja us parlaré desde allà a dalt. Ara marxo que ve l'amo.

"Jo era una criatura quan te vaig conèixer. I no he sigut lo que he sigut per interès, que prou ho saps tu! A mi tu no em vas comprar, i an ell lo compres. A quin preu, no ho sé: mes sé que el compres"